poniedziałek, 2 kwietnia 2012

jeans.






13 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądasz i pomysł na zdjęcia też ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne fotki:) Zapraszam na konkurs u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre dżinsy nie są złe :)
    świetne tło - miejsce na zdjęcia!

    Pozdrawiam i życzę smacznego jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka ; * <33 MEGA
    Zapraszam do siebie i obserwuję ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw;)

    zapraszam do mnie i do obserwacji:) już niedługo konkurs ze spodenkami DIY! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. jeansowe szalenstwo, super :) kamizelka bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Macie bardzo fajne zdjęcia, ja nie jestem jeszcze na tyle odważna by prezentować to co projektuję. Wyręcza mnie manekin:) Lubisz bawić się modą to zapraszam do mnie www.zapalov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się tu podoba;)
    Obserwujemy?

    www.or-and-kw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham dżins! :)

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń