czwartek, 9 września 2010

...

Dlaczego tak rzadko dostajemy , to czego pragniemy ? Nie chodzi nawet o rzeczy materialne ... no dlaczego ? Nawet największe starania nic nie dają . I jak mi mówisz : na pewno będzie dobrze.    Trafia mnie szlak ! Wiedząc , że masz swoje założenie ... i że w czasie naaaaaaaaajbliższym i tak nic z tego ...Szkoda , że akurat Tobie nie mam jak powiedziec tego jednego z ostatnio ważniejszych marzeń . Ale bardzo się cieszę , że w ogóle przy mnie jesteś . Nawet bardzo się cieszę. I dziękuję za to .
Pamelko wiem , że obiecałam , że coś wrzucę , ale nie mam głowy i sił na zdjęcia jak na razie . Dobijająca pogoda .

Po prostu kocha moją klasę . Jesteście cudowni . W ogóle jakieś dziwne fazy są w szkole . Podłączanie się do prądu na fizyce , widzę słonie na chodniku w czasie biologii ... I do tego Kasia chce mnie udusic za DW. : ]
Mam nadzieję , że z tych naszych planów coś tam wyjdzie ; ] .

"MIEJ ZAUFANIE DO MNIE TO I JA W CIEBIE NIE ZWĄTPIĘ" . < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz